Centre |
Facultat d'Economia |
Departament |
Anàlisi Econòmica |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
En les classes teòriques, el professor presentarà els continguts de l'assignatura. En les classes pràctiques, es farà ús de l'aula d'ordinadors perquè els estudiants visualitzen a través d'Internet estes noves possibilitats de distribució turística. |
Met. Avaluació |
L'avaluació del mòdul constarà de dos parts, una teòrica basada en la realització d'una prova escrita al final del curs, i una altra pràctica basada en la realització d'un treball al llarg del curs. |
Bibliografia |
Bibliografía bàsica: GUEVARA, A. ET AL (2003): “Informática aplicada al turismo”. Ed. Piramide. Madrid ORGANIZACIÓN MUNDIAL DEL TURISMO (2001): Comercio Electrónico y Turismo: guía práctica para destinos y empresas. Madrid Bibliografía complementària: CAS0, E. ET AL (2000): "Informática para profesionales del Turismo". Ed. ANAYA Multimedia. Madrid. ORGANIZACIÓN MUNDIAL DEL TURISMO (1999): Promoción de Destinos Turísticos en el Ciberespacio. Madrid TURITEC (VARIOS AÑOS): "Congreso Nacional. Turismo y Tecnologías de la Información y las Comunicaciones”. Escuela Universitaria de Turismo. Málaga. |
Continguts |
TEMA 1. EL TURISME EN EL MERCAT ELECTRÒNIC TEMA 2. SISTEMES DE RESERVES EN EL SECTOR TURÍSTIC TEMA 3. EL COMERÇ ELECTRÒNIC APLICAT A L'ORGANITZACIÓ DE GESTIÓ DELS DESTINS TEMA 4. EL COMERÇ ELECTRÒNIC APLICAT Als PROVEÏDORS TURÍSTICS TEMA 5. EL COMERÇ ELECTRÒNIC APLICAT Als INTERMEDIARIS TURÍSTICS |
Objetius |
Les Tecnologies de la Informació agrupen un conjunt d'innovacions basades en l'Electrònica, la Cibernètica i les Telecomunicacions. Esta assignatura tracta, d'una banda, d'acostar-nos a les característiques dels principals nous mitjans de distribució i informació aplicats al sector, com són els sistemes de reserves, l'ocupació d'Internet, etc i, d'altra banda, d'estudiar els efectes que té la implantació d'estes noves tecnologies en el sector. |
URL de Fitxa |
http://www.uv.es/garciagr |