Centre |
Facultat d'Economia |
Departament |
Comercialització i Investigació de Mercats |
Professor responsable |
H1374 - AMPARO CERVERA TAULET |
Met. Docent |
Classes teòriques:Explicacions del professor i estudi d´algun dels manuals bàsics que hauran de ser complementats amb apunts i els seminaris. Classes pràctiques.Amb una participació activa,i sota la direcció del prof.,es desenrotllaran exercicis,i aplicacions |
Met. Avaluació |
La qualificació global del curs s´obté mitjançant la ponderació de les avaluacions teòriques i pràctiques. La part teòrica suposa 7,5 punts de la qualificació global i 2,5 corresponen a la pràctica. L´estudiant ha de obtindre un mínim de 3,75 punts a la part teòrica i 1,25 a la part pràctica. |
Bibliografia |
Bibliografia bàsica: Per al seguiment de l´assignatura es recomana l´elecció d´algún manual. El que més s'adapta al contingut és el que figura a continuació: Kotler, P.; Bowen, J.; Makens, J.; Rufín, R. i Reina, Mª D. (2004), Marketing para Turismo. Prentice Hall. Altra bibliografia així mateix empleada per a preparar el programa teòric i pràctic es: .Bigné, J.E.; Font, X. i Andreu, L. (2000), Marketing de destinos turísticos. Esic. Madrid. .Mollá A. (coord.) (2000), Coneixements bàsics de màrqueting. Universitat de València. .Santesmases, M. (2004), Marketing. Conceptos y Estrategias. Pirámide. Madrid. |
Continguts |
El programa de l´assignatura ha sigut organitzat en quatre parts: Part I. Màrqueting i Turisme, organitzacions turístiques i mercat turístic Part II.La gestió de màrqueting a l´ àmbit turístic. El Pla de Màrqueting Part III.Màrqueting d'un destí turístic Part IV.Servei al client i qualitat en Turisme |
Objetius |
El objectiu genèric de l´assignatura es introduir a l´estudiant en la disciplina del Màrqueting,que posseeix una terminologia pròpia i nova i que,a la seua vegada,resulta essencial per al seu desenvolupament professional al sector turístic. Conscients del caràcter troncal de l´assignatura,del número d´hores que suposa per a l´alumne,i de la seua perspectiva teòric-pràctica,els objectius bàsics en relació al mateix giraran en torn al coneixement del màrqueting a una aplicació sectorial com és l´àmbit del Turisme.Este objectiu genèric es materialitza a una sèrie d´objectius de coneixement |
URL de Fitxa |