Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

2496 Màrqueting Turístic - D.TURISME 97


Centre
Facultat d'Economia
Departament
Comercialització i Investigació de Mercats
Professor responsable
H1374 - AMPARO CERVERA TAULET
Met. Docent
Classes teòriques:Explicacions del professor i estudi d´algun dels manuals bàsics que hauran de ser complementats amb apunts i els seminaris.
Classes pràctiques.Amb una participació activa,i sota la direcció del prof.,es desenrotllaran exercicis,i aplicacions
Met. Avaluació
La qualificació global del curs s´obté mitjançant la ponderació de les avaluacions teòriques i pràctiques. La part teòrica suposa 7,5 punts de la qualificació global i 2,5 corresponen a la pràctica. L´estudiant ha de obtindre un mínim de 3,75 punts a la part teòrica i 1,25 a la part pràctica.
Bibliografia
Bibliografia bàsica: Per al seguiment de l´assignatura es recomana l´elecció d´algún manual. El que més s'adapta al contingut és el que figura a continuació:
Kotler, P.; Bowen, J.; Makens, J.; Rufín, R. i Reina, Mª D. (2004), Marketing para Turismo. Prentice Hall.
Altra bibliografia així mateix empleada per a preparar el programa teòric i pràctic es:
.Bigné, J.E.; Font, X. i Andreu, L. (2000), Marketing de destinos turísticos. Esic. Madrid.
.Mollá A. (coord.) (2000), Coneixements bàsics de màrqueting. Universitat de València.
.Santesmases, M. (2004), Marketing. Conceptos y Estrategias. Pirámide. Madrid.
Continguts
El programa de l´assignatura ha sigut organitzat en quatre parts:
Part I. Màrqueting i Turisme, organitzacions turístiques i mercat turístic
Part II.La gestió de màrqueting a l´ àmbit turístic. El Pla de Màrqueting
Part III.Màrqueting d'un destí turístic
Part IV.Servei al client i qualitat en Turisme
Objetius
El objectiu genèric de l´assignatura es introduir a l´estudiant en la disciplina del Màrqueting,que posseeix una terminologia pròpia i nova i que,a la seua vegada,resulta essencial per al seu desenvolupament professional al sector turístic.
Conscients del caràcter troncal de l´assignatura,del número d´hores que suposa per a l´alumne,i de la seua perspectiva teòric-pràctica,els objectius bàsics en relació al mateix giraran en torn al coneixement del màrqueting a una aplicació sectorial com és l´àmbit del Turisme.Este objectiu genèric es materialitza a una sèrie d´objectius de coneixement
URL de Fitxa