Centre |
Servei d'Estudiants-Màster |
Departament |
Comercialització i Investigació de Mercats |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
Assistència a la lecció magistral, recolzada per eixemples i material oportú disponibles amb l`anticipació suficient en el servei de reprografia, i participació activa en els grups de pràctiques. Coordinadora: Silvia Sanz Blas |
Met. Avaluació |
EXAMEN FINAL I TREBALL |
Bibliografia |
- BIGNÉ, E. (2003). PROMOCIÓN COMERCIAL: UN ENFOQUE INTEGRADO. ESIC, MADRID - RODRÍGUEZ DEL BOSQUE, I. A. Y DE LA BALLINA, J. (1998). COMUNICACIÓN COMERCIAL: CONCEPTOS Y APLICACIONES. 2ª ED. CIVITAS, MADRID |
Continguts |
Conèixer la natura i els tipus de publicitat , etapes de la planificació, agents i efectes del mercat publicitari, selecció de mitjans i suports de un pla publicitari i avaluar la seua eficàcia. Elaboració d?una campanya publicitària. 1.MÀRQUETING I PROMOCIÓ COMERCIAL 2.EL CONSUMIDOR I EL PROCESSAMENT DE LA PUBLICITAT 3.EL PLA PUBLICITARI 4.OBJECTIUS PUBLICITARIS 5.EL PRESSUPOST PUBLICITARI 6.ESTRATÈGIA DEL MISSATGE PUBLICITARI 7.DECISIONS TÀCTIQUES DEL MISSATGE PUBLICITARI 8.MITJANS I SUPORTS PUBLICITARIS 9.PLANIFICACIÓ DE MITJANS I SUPORTS PUBLICITARIS 10.EFICÀCIA PUBLICITÀRIA 11.EL MERCAT PUBLICITARI : AGENTS I EFECTES |
Objetius |
Desenvolupament de campanyes publicitàries d?una organització. Es pretén conèixer: 1.La natura de la publicitat 2.Les etapes de la planificació publicitària 3.Els elements bàsics de l?estratègia i tàctica creativa 4.Selecció de mitjans i suports 5.Eficacia de la campanya publicitària |
URL de Fitxa |
www.uv.es/cim |