Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

15453 Direcció Publicitària - M.ESP.COMUNICACIÓ EN MARQUETING


Centre
Servei d'Estudiants-Màster
Departament
Comercialització i Investigació de Mercats
Professor responsable
Sin datos cargados
Met. Docent
Assistència a la lecció magistral, recolzada per eixemples i material oportú disponibles amb l`anticipació suficient en el servei de reprografia, i participació activa en els grups de pràctiques. Coordinadora: Silvia Sanz Blas
Met. Avaluació
EXAMEN FINAL I TREBALL
Bibliografia
- BIGNÉ, E. (2003). PROMOCIÓN COMERCIAL: UN ENFOQUE INTEGRADO. ESIC, MADRID
- RODRÍGUEZ DEL BOSQUE, I. A. Y DE LA BALLINA, J. (1998). COMUNICACIÓN COMERCIAL: CONCEPTOS Y APLICACIONES. 2ª ED. CIVITAS, MADRID
Continguts
Conèixer la natura i els tipus de publicitat , etapes de la planificació, agents i efectes del mercat publicitari, selecció de mitjans i suports de un pla publicitari i avaluar la seua eficàcia. Elaboració d?una campanya publicitària.

1.MÀRQUETING I PROMOCIÓ COMERCIAL
2.EL CONSUMIDOR I EL PROCESSAMENT DE LA PUBLICITAT
3.EL PLA PUBLICITARI
4.OBJECTIUS PUBLICITARIS
5.EL PRESSUPOST PUBLICITARI
6.ESTRATÈGIA DEL MISSATGE PUBLICITARI
7.DECISIONS TÀCTIQUES DEL MISSATGE PUBLICITARI
8.MITJANS I SUPORTS PUBLICITARIS
9.PLANIFICACIÓ DE MITJANS I SUPORTS PUBLICITARIS
10.EFICÀCIA PUBLICITÀRIA
11.EL MERCAT PUBLICITARI : AGENTS I EFECTES
Objetius
Desenvolupament de campanyes publicitàries d?una organització. Es pretén conèixer:

1.La natura de la publicitat
2.Les etapes de la planificació publicitària
3.Els elements bàsics de l?estratègia i tàctica creativa
4.Selecció de mitjans i suports
5.Eficacia de la campanya publicitària
URL de Fitxa
www.uv.es/cim