Centre |
Facultat de Psicologia i Logopèdia |
Departament |
Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
Clase magistral y practica |
Met. Avaluació |
AVALUACIÓ La nota final serà el resultat de la teòrica (2/3 de la nota) més el pràctic (1/3 de la nota). Per a poder traure la nota final serà necessari que com a mínim l'alumne haja obtingut la qualificació de 5 en les dós parts. |
Bibliografia |
LLIBRES DE TEORIA I PRACTIC Martorell, M.C. y González, R. (1997). La entrevista psicológica. Madrid. Síntesis. Del Barrio, M. V. (2002). Evaluación psicológica en la infancia y la adolescencia. Madrid. UNED. Maganto. C., Amador, J.A. y González, R. (2001). Evaluación psicológica en la infancia y la adolescencia. Casos prácticos. Madrid. TEA |
Continguts |
CONTENGUT DEL CURSO TEMA l: ASPECTOS CONCEPTUALES DE LA EVALUACIÓN INFANTO JUVENIL TEMA 2: MÉTODO SW LA EVALUACIÓN PSICOLÓGICA Y SU APLICACIÓN AL NIÑO Y EL ADOLESCENTE TEMA 3: ENTREVISTA ESTRUCTURADA Y NO ESTRUCTURADA EN LA EVALUACIÓN DEL NIÑO Y DEL ADOLESCENTE TEMA 4: EVALUACIÓN DEL DESARROLLO PSICOMOTOR TEMA 5: EVALUACIÓN DEL LENGUAJE TEMA 6: EVALUACIÓN DE LA INTELIGENCIA TEMA 7: EVALUAQCIÓN DEL DESARROLLO SOCIAL Y MORAL TEMA 8: EVALUACIÓN CLÍNICA DEL NIÑO Y DEL ADOLESCENTE TEMA 9: EVALUACIÓN EN CONTEXTOS ACADÉMICOS Y RENDIMIENTO TEMA 10: EL INFORME PSICOLÓGICO |
Objetius |
ü Definir els principis, conceptes i models conceptuals bàsics en el procés d'avaluació infantil dins d'una perspectiva evolutiva. ü Estudi de l'entrevista en el xiquet, comprenent les seues característiques especifiques i aplicació. ü Familiaritzar-se amb els procediments d'avaluació i diagnòstic dels trastorns infantils. ü Comprendre els diferents característiques de l'informe psicològic i les normes deontològiques en el camp de l'avaluació infanto-juvenil. La resposta a estos objectius han guiat la construcció del present programa d'Avaluació Infanto Juvenil. |
URL de Fitxa |