Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura

Consulta d'una assignatura

15453 Direcció Publicitària

Análisis teórico-práctico de las decisiones publicitarias básicas: objetivos, presupuesto, medios, creatividad y eficacia.

Crèdits
Crèdits Teoria
Crèdits Pràctiques
Crèdits Totals
3 3 6

Titulació
Nom
Objectiu
Curs
Caràcter
Més informació
212 L.ITM 2001 Segon Cicle Llic. en Investigació i Técniques de Mercat 4 Obligatori
367 M.ESP.MARQUETING SECTORIAL Form.Acad.esp.Comunicació en Marqueting 2 Obligatori
368 M.ESP.MARQUETING INTERNACIONAL Form.Acad.esp.Comunicació en Marqueting 2 Obligatori
369 M.ESP.COMUNICACIÓ EN MARQUETING Form.Acad.esp.Comunicació en Marqueting 2 Obligatori
370 M.ESP.CANALS DE DISTRIBUCIÓ Form.Acad.esp.Comunicació en Marqueting 2 Obligatori