Centre |
Facultat d'Economia |
Departament |
Comercialització i Investigació de Mercats |
Professor responsable |
I4336 - RAFAEL MARTIN CURRAS PEREZ |
Met. Docent |
Lecció magistral participativa. Ús de la bibliografía facilitada: bibliografía básica, lectures, direccions d'Internet. Casos práctics. Classes pràctiques en aules d'informàtica. Treball en grupo. |
Met. Avaluació |
Examen final i treball |
Bibliografia |
Miquel, S.; Bigné, E.; Lévy, J.P.; Cuenca, AC y Miquel, M.J. (1997). Investigación de Mercados. McGraw-Hill, Madrid. Zikmund, W.G. (2003). Fundamentos de investigación de mercados. 2ª edición. Thomson, Madrid. |
Continguts |
PARTE I.FONAMENTS DE LA INVESTIGACIÓ DE MERCATS EN TURISME Tema 1. Investigació de mercats i marketing turístic Tema 2. El procés d'investigació de mercats i fonts d'informació secundaries PARTE II. DISENY DE LA INVESTIGACIÓ I RECOLLIDA D'INFORMACIÓ Tema 3. Métodes cualitatius de recollida d'informació Tema 4. Métodes cuantitatius de recollida d'informació Tema 5. Diseny del cuestionari I: formulació de les preguntes Tema 6. Diseny del cuestionari II: escalas de medició Tema 7. El muestreo y el treball de camp PARTE III. PREPARACIÓ DE DADES I ANÁLISI DE LA INFORMACIÓ Tema 8. Preparació de dades i anàlisi básic de la informació Tema 9. Anàlisi de dades PARTE IV. ELABORACIÓ DEL INFORME Tema 10. Elaboració del informe |
Objetius |
Transmetre al estudiant el sentit i finalitat de la investigació de mercats com instrument d'informació per al marketing per pendre decisions comercials. Conèixer métods i fonts de recollida d' informació, técniques básiques i avançades en l'análisi de dades i planificar i organitzar una investigació de mercats. |
URL de Fitxa |