Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

2514 Tècniques d'Investigació de Mercats - D.TURISME 97


Centre
Facultat d'Economia
Departament
Comercialització i Investigació de Mercats
Professor responsable
I4336 - RAFAEL MARTIN CURRAS PEREZ
Met. Docent
Lecció magistral participativa. Ús de la bibliografía facilitada: bibliografía básica, lectures, direccions d'Internet. Casos práctics. Classes pràctiques en aules d'informàtica. Treball en grupo.
Met. Avaluació
Examen final i treball
Bibliografia
Miquel, S.; Bigné, E.; Lévy, J.P.; Cuenca, AC y Miquel, M.J. (1997). Investigación de Mercados. McGraw-Hill, Madrid.
Zikmund, W.G. (2003). Fundamentos de investigación de mercados. 2ª edición. Thomson, Madrid.
Continguts
PARTE I.FONAMENTS DE LA INVESTIGACIÓ DE MERCATS EN TURISME
Tema 1. Investigació de mercats i marketing turístic
Tema 2. El procés d'investigació de mercats i fonts d'informació secundaries
PARTE II. DISENY DE LA INVESTIGACIÓ I RECOLLIDA D'INFORMACIÓ
Tema 3. Métodes cualitatius de recollida d'informació
Tema 4. Métodes cuantitatius de recollida d'informació
Tema 5. Diseny del cuestionari I: formulació de les preguntes
Tema 6. Diseny del cuestionari II: escalas de medició
Tema 7. El muestreo y el treball de camp
PARTE III. PREPARACIÓ DE DADES I ANÁLISI DE LA INFORMACIÓ
Tema 8. Preparació de dades i anàlisi básic de la informació
Tema 9. Anàlisi de dades
PARTE IV. ELABORACIÓ DEL INFORME
Tema 10. Elaboració del informe
Objetius
Transmetre al estudiant el sentit i finalitat de la investigació de mercats com instrument d'informació per al marketing per pendre decisions comercials. Conèixer métods i fonts de recollida d' informació, técniques básiques i avançades en l'análisi de dades i planificar i organitzar una investigació de mercats.
URL de Fitxa