Centre |
Facultat de Magisteri |
Departament |
Didàctica i Organització Escolar |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
Met. Avaluació |
-Assistència -Activitats individuals i col·lectives -Participació en classe -Prova objectiva |
Bibliografia |
Arnaiz Sánchez, P (2003). Educación Inclusiva: una escuela para todos. Málaga. Aljibe.Bank Mikkelsen, N.E. (1975). El principio de normalización. Siglo cero, 37, 16-21.Bautista, R. (1993). Una escuela para todos: la integración escolar. En necesidades educativas especiales. Málaga: Aljibe.Casanova, Mª. A. (1990). Educación Especial: hacia la integración. Madrid. Escuela Española.Gallego, R (2003). Blanco sobre Negro. Madrid. Alfaguara.Garcia Pastor, C (1995). Una escuela común para niños diferentes: La integración escolar. Barcelona. EUB. Grau,C. (1989). Educación Especial: integración escolar y necesidades educativas especiales. Valencia. Promolibro.Grau, C. (1998). Educación Especial: de la integración escolar a la escuela inclusiva. Valencia. |
Continguts |
1.- ASPECTES NORMATIUS. DESENVOLUPAMENT DE LA LEGISLACIÓ EN E.E. 2.- PARADIGMES CIENTÍFICS EN L'E.E. 3.- PROCÉS D'IDENTIFICACIÓ I VALORACIÓ DE LES NEE DELS ALUMNES I LA SEUA RELACIÓ AMB EL CURRÍCULUM. PRESA DE DECISIONS RESPECTE A L'ESCOLARITZACIÓ. 4.- INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA D'ALUMNES AMB DIVERSOS DÈFICITS O CARÈNCIES. MODELS I PROGRAMES. |
Objetius |
1.- Domini de conceptes bàsics. 2.- Utilització de la terminologia apropiada en relació amb els alumnes-as amb nee. 3.- Conéixer la normativa vigent sobre educació especial. 4.- Coneixement dels criteris per a determinar les diferents modalitats d'escolarització dels alumnes -as amb nee. 5.- Coneixement i maneig d'instruments adequats a les intervencions |
URL de Fitxa |