Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

13453 Aspectes Didàctics i Organitzatius de l'Educació Especial - M.EDUC.ESPECIAL 00


Centre
Facultat de Magisteri
Departament
Didàctica i Organització Escolar
Professor responsable
Sin datos cargados
Met. Docent
Met. Avaluació
-Assistència
-Activitats individuals i col·lectives
-Participació en classe
-Prova objectiva
Bibliografia
Arnaiz Sánchez, P (2003). Educación Inclusiva: una escuela para todos. Málaga. Aljibe.Bank Mikkelsen, N.E. (1975). El principio de normalización. Siglo cero, 37, 16-21.Bautista, R. (1993). Una escuela para todos: la integración escolar. En necesidades educativas especiales. Málaga: Aljibe.Casanova, Mª. A. (1990). Educación Especial: hacia la integración. Madrid. Escuela Española.Gallego, R (2003). Blanco sobre Negro. Madrid. Alfaguara.Garcia Pastor, C (1995). Una escuela común para niños diferentes: La integración escolar. Barcelona. EUB. Grau,C. (1989). Educación Especial: integración escolar y necesidades educativas especiales. Valencia. Promolibro.Grau, C. (1998). Educación Especial: de la integración escolar a la escuela inclusiva. Valencia.
Continguts
1.- ASPECTES NORMATIUS. DESENVOLUPAMENT DE LA LEGISLACIÓ EN E.E.
2.- PARADIGMES CIENTÍFICS EN L'E.E.
3.- PROCÉS D'IDENTIFICACIÓ I VALORACIÓ DE LES NEE DELS ALUMNES I LA SEUA RELACIÓ AMB EL CURRÍCULUM. PRESA DE DECISIONS RESPECTE A L'ESCOLARITZACIÓ.
4.- INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA D'ALUMNES AMB DIVERSOS DÈFICITS O CARÈNCIES. MODELS I PROGRAMES.
Objetius
1.- Domini de conceptes bàsics.
2.- Utilització de la terminologia apropiada en relació amb els alumnes-as amb nee.
3.- Conéixer la normativa vigent sobre educació especial.
4.- Coneixement dels criteris per a determinar les diferents modalitats d'escolarització dels alumnes -as amb nee.
5.- Coneixement i maneig d'instruments adequats a les intervencions
URL de Fitxa