Centre |
Facultat d'Economia |
Departament |
Comercialització i Investigació de Mercats |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
6 crèdits (60 hores): 3 crèdits teòrics (30 hores) i 3 pràctics (30 hores). Hi han unes normes per al correcte desenvolupament de les clases que l'estudiant haurà de seguir. |
Met. Avaluació |
Part de teoria: 5 punts. Exam tipo test (40%) i preguntes de desenvolupament (60%) Part de pràctica: 5 punts. Evaluació continua |
Bibliografia |
Bibliografia bàsica Part I: Promoció comercial - Bigné, Enrique (2003). Promoción comercial. Esic Editorial. Madrid. Capítulos 13, 14 y 16. Bibliografia bàsica Part II: Venta personal - Küster, Inés y Román, Sergio (2006). - Cámara, Dionisio y Sanz, María (2001). Dirección de Ventas. Prentice Hall. Madrid. - Manning, Gerald L. y Reece, Berry L. (1997). Las ventas en el mundo actual. Prentice Hall Hispanoamericana. México. |
Continguts |
Part I. La promoció comercial. Tema 1. Màrqueting i promoció comercial. Tema 2. Pubilcitat. Tema 3. Promoció de vendes. Tema 4. Relacions públiques. Tema 5. Màrqueting directe. Part II. La venda personal. Tema 6. Màrqueting i venda personal. Tema 7. El vendedor i l'estatègia de vendes. Tema 8. Etapes de la venda personal I. Tema 9. Etapes de la venda personal II. Tema 10. La direcció de vendes. |
Objetius |
L'estudiant podrà obtindre uns coneiximents mès específics d'una de les quatre ferramentes del màrqueting mix, la promoció comercial, i d'una de les quatre ferramentes d'aquesta promoció comercial, la venda personal. |
URL de Fitxa |