Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

12306 Tècniques de Venda i de Promoció - D.CC.EMPR.2000-VAL-


Centre
Facultat d'Economia
Departament
Comercialització i Investigació de Mercats
Professor responsable
H4377 - INES KUSTER BOLUDA
Met. Docent
6 crèdits (60 hores): 3 crèdits teòrics (30 hores) i 3 pràctics (30 hores). Hi han unes normes per al correcte desenvolupament de les clases que l'estudiant haurà de seguir.
Met. Avaluació
Part de teoria: 5 punts. Exam tipo test (40%) i preguntes de desenvolupament (60%)
Part de pràctica: 5 punts. Evaluació continua
Bibliografia
Bibliografia bàsica Part I: Promoció comercial
- Bigné, Enrique (2003). Promoción comercial. Esic Editorial. Madrid. Capítulos 13, 14 y 16.
Bibliografia bàsica Part II: Venta personal
- Küster, Inés y Román, Sergio (2006).
- Cámara, Dionisio y Sanz, María (2001). Dirección de Ventas. Prentice Hall. Madrid.
- Manning, Gerald L. y Reece, Berry L. (1997). Las ventas en el mundo actual. Prentice Hall Hispanoamericana. México.
Continguts
Part I. La promoció comercial. Tema 1. Màrqueting i promoció comercial. Tema 2. Pubilcitat. Tema 3. Promoció de vendes. Tema 4. Relacions públiques. Tema 5. Màrqueting directe.
Part II. La venda personal. Tema 6. Màrqueting i venda personal. Tema 7. El vendedor i l'estatègia de vendes. Tema 8. Etapes de la venda personal I. Tema 9. Etapes de la venda personal II. Tema 10. La direcció de vendes.
Objetius
L'estudiant podrà obtindre uns coneiximents mès específics d'una de les quatre ferramentes del màrqueting mix, la promoció comercial, i d'una de les quatre ferramentes d'aquesta promoció comercial, la venda personal.
URL de Fitxa