Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

12285 Fonaments de Màrqueting Internacional - GEDE 2003-TP-


Centre
Facultat d'Economia
Departament
Comercialització i Investigació de Mercats
Professor responsable
Sin datos cargados
Met. Docent
La asistencia a las sesiones prácticas será obligatoria. La falta de asistencia a una sesión equivaldrá a la no evaluación de la práctica desarrollada en dicha sesión. Coordinadora: Haydee Calderón García
Met. Avaluació
exame final
Bibliografia
Bibliografia bàsica:
*NIETO, E. i LLAMAZARES, O. (2000). Marketing Internacional. Pirámide. Madrid.
*CZINKOTA, M. i RONKAINEN, I. (2002). Marketing Internacional. Prentice-Hall.
Continguts

1. INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING INTERNACIONAL
2. DECISIONS CLAU EN LA FORMULACIÓ D’ESTRATÈGIES EN MÀRQUETING INTERNACIONAL
3. L’ENTORN EN LA SELECCIÓ DE MERCATS EXTERIORS
4. LA INVESTIGACIÓ DE MERCATS INTERNACIONALS
5. PROCÉS DE PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA DEL MÀRQUETING INTERNACIONAL
6. ESTRATÈGIA INTERNACIONAL DE PRODUCTE
7. ESTRATÈGIA INTERNACIONAL DE PREUS
8. CANALS I ESTRATÈGIA DE DISTRIBUCIÓ INTERNACIONAL
9. ESTRATÈGIA DE COMUNICACIÓ INTERNACIONAL
10. COMERÇ ELECTRÒNIC I MÀRQUETING INTERNACIONAL
Objetius
Els objectius que perseguim amb el desenvolupament de la matèria intenten satisfer les necessitats detectades en l’àmbit empresarial i de la gestió en funcions de comercialització de productes a l’exterior.
URL de Fitxa