Centre |
Facultat d'Economia |
Departament |
Comercialització i Investigació de Mercats |
Professor responsable |
H6323 - TERESA FAYOS GARDO |
Met. Docent |
La asistencia a las sesiones prácticas será obligatoria. La falta de asistencia a una sesión equivaldrá a la no evaluación de la práctica desarrollada en dicha sesión. Coordinadora: Haydee Calderón García |
Met. Avaluació |
exame final |
Bibliografia |
Bibliografia bàsica: *NIETO, E. i LLAMAZARES, O. (2000). Marketing Internacional. Pirámide. Madrid. *CZINKOTA, M. i RONKAINEN, I. (2002). Marketing Internacional. Prentice-Hall. |
Continguts |
1. INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING INTERNACIONAL 2. DECISIONS CLAU EN LA FORMULACIÓ D’ESTRATÈGIES EN MÀRQUETING INTERNACIONAL 3. L’ENTORN EN LA SELECCIÓ DE MERCATS EXTERIORS 4. LA INVESTIGACIÓ DE MERCATS INTERNACIONALS 5. PROCÉS DE PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA DEL MÀRQUETING INTERNACIONAL 6. ESTRATÈGIA INTERNACIONAL DE PRODUCTE 7. ESTRATÈGIA INTERNACIONAL DE PREUS 8. CANALS I ESTRATÈGIA DE DISTRIBUCIÓ INTERNACIONAL 9. ESTRATÈGIA DE COMUNICACIÓ INTERNACIONAL 10. COMERÇ ELECTRÒNIC I MÀRQUETING INTERNACIONAL |
Objetius |
Els objectius que perseguim amb el desenvolupament de la matèria intenten satisfer les necessitats detectades en l’àmbit empresarial i de la gestió en funcions de comercialització de productes a l’exterior. |
URL de Fitxa |