Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

12285 Fonaments de Màrqueting Internacional - GEDE 2003-TP-


Centre
Facultat d'Economia
Departament
Comercialització i Investigació de Mercats
Professor responsable
Sin datos cargados
Met. Docent
La teoria de l'assignatura es desenvoluparà seguint el mètode de classe magistral. Les pràctiques es desenvoluparan per grups. Els grups hauran d'estar compostos per 5 persones. El grup es constituirà el primer dia de classe i es mantindrà tot el quadrimestre.

Met. Avaluació
Qualificació final: teoria fins a 5 punts i pràctica fins a 5 punts
Avaluació teòrica
*Examen final
Avaluaciò pràctica:
*Examen final obligatori: fins a 2 punts
*Casos i comentaris de text: fins a 2,5 punts
*Exposicions: fins a 0,5 punts



Bibliografia
Bibliografia bàsica:
*Nieto, E. y Llamazares, O. (2000). Marketing Internacional. Pirámide. Madrid.
*Czinkota, M. y Ronkainen, I. (2002). Marketing Internacional. Prentice-Hall

Bibliografia complementària:
*Alonso, J. Y Donoso, V. (1997). Competitividad de la Empresa Exportadora Española. ICEX. Madrid.
*Bradley, F. (2000). International Marketing Strategy. 2ª Edic. Edit Prentice Hall. London.
*Keegan. (1997). Marketing global. Prentice Hall
*Usunier, JC. (1992). Commerce Entre Cultures. Edit Puff. París.
*Consejo Oficial de Cámaras de Comercio, Industria y Navegación. (2002). Como Empezar a Exportar . Biblioteca Práctica de Comercio Exterior.
Continguts
1.- INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING INTERNACIONAL
2.- DECISIONS CLAU EN LA FORMULACIÓ D'ESTRATÈGIES EN MÀRQUETING INTERNACIONAL
3.- L'ENTORN EN LA SELECCIÓ DE MERCATS EXTERIORS
4.- LA INVESTIGACIÓ DE MERCATS INTERNACIONALS
5. - EL PROCESS DE PLANIFICACIÓ ESTRATÈTICA DEL MÀRQUETING INTERNACIONAL
6. - ESTRATÈGIA INTERNACIONAL DE PRODUCTE
7. - ESTRATÈGIA INTERNACIONAL DE PREUS
8. - CANALS I ESTRATÈGIA DE DISTRIBUCIÓ INTERNACIONAL
9.- ESTRATÈGIA DE COMUNICACIÓ INTERNACIONAL
10.- COMERÇ ELECTRÒNIC I MÀRQUETING INTERNACIONAL
Objetius
Els objectius que perseguim amb el desenvolupament de la matèria intenten satisfer les necessitats detectades en l'àmbit empresarial a nivell de gestió en funcions de comercialització de productes en l'exterior.
URL de Fitxa