Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

12227 Màrqueting Internacional - M.ESP.TèCNIC DE COMERç INTERNACIONAL


Centre
Servei d'Estudiants-Màster
Departament
Comercialització i Investigació de Mercats
Professor responsable
G9213 - MARIA HAYDEE CALDERON GARCIA
Met. Docent
L'avaluació de la part teòrica suposarà el 50% de la qualificació final.
Les dos part auran d´aprovarse per separat.
Met. Avaluació
Per al desenvolupament de la part teòrica s'aplicarà el sistema de classe presencial.
La metodologia docent de la part pràctica combinarà el mètode del cas, la busca d'informació, l'anàlisi de documentació i l'elaboració d'un projecte.
Bibliografia
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA
- Bradley , F y Calderón, H. (2005). Marketing Internacional. Edit Pearson. Madrid.
- Nieto, A. y Llamazares, O. (2000). Marketing Internacional. Edit. Pirámide. Madrid.

BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA

- Cundiff, E e Hilger, MT. (1988). Marketing in the International Environment. Prentice . Hall New York.
- Czinkota y Ronkainen (2002). Marketing Internacional. Prentice Hall
- Dupuis, M. (1991) Marketing International de la Distritution. Les Editions d'Ortanisation. París
- Jain, S . (2002). Marketing internacional. Edit Thomson Learning
- Keegan, (1997). Marketing Internacional. Edit. Prentice Hall. Madrid.
- Usunier, JC. Commerce Entre Cultures. Edit Puff. París.
Continguts
PART I.- LA DECISIÓ D'INTERNACIONALITZACIÓ

1 - L'ABAST DE L'ESTRATÈGIA DE MÀRQUETING INTERNACIONAL
PART II - SELECCIÓ DE MERCATS
2 - ANÀLISI I SELECCIÓ DE MERCATS I
3 ? ANÀLISI I SELECCIÓ DE MERCATS I I

PART III - COM ENTRAR EN ELS MERCATS EXTERIORS

4 ? FORMES D'ENTRADA EN ELS MERCATS EXTERIORS
5 ? L'ENTRADA EN MERCATS EXTERIORS


PART IV - EL MÀRQUETING MIX

6 - EL PRODUCTE INTERNACIONAL
7 ? EL PREU EN ELS MERCATS INTERNACIONALS
8 ? ESTRATÈGIA DE VENDA I NEGOCIACIÓ EN MERCATS INTERNACIONALS
9 - ESTRATÈGIA DE PROMOCIÓ INTERNACIONAL

PART V - PLANIFICACIÓ I CONTROL

10 - VALORACIÓ DE LES OPERACIONS I DELS RESULTATS EN MERCATS INTERNACIONALS.


Objetius
L'àmbit d'actuació del màrqueting internacional és molt ampli, i són molts els coneixements que comprén, la qual cosa dificulta l'estructuració d'un curs a impartir en un quadrimestre. Per esta raó, en el present curs, la qual cosa es pretén no és només impartir uns coneixements mes o menys amplis de comercialització exterior, sinó ensenyar a l'alumne a prendre decisions en l'àmbit de la comercialització de productes i servicis i a desembolicar-se en termes de comerç internacional.
URL de Fitxa