Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

12192 Direcció Comercial II - LL.ADE 2000


Centre
Facultat d'Economia
Departament
Comercialització i Investigació de Mercats
Professor responsable
H7072 - SILVIA SANZ BLAS
Met. Docent
Les classes teòriques es basaran fonamentalment en les explicacions del professor i en l'estudi dels manuals bàsics arreplegats en la bibliografia. Les classes pràctiques es basen en la resolució de casos, exercicis així com en el desenvolupament d'un treball en equip.
Met. Avaluació
L'avaluació del contingut teòric es realitzarà a través d'un exàmen teòric (6,5 punts).
La valoració de les pràctiques es realitzarà a través de:
- Treball en equip i participació en classe (1,75 punts).
- Prova final de pràctica (1,75 punts).
Bibliografia
? Kotler, P.; Keller, K.L.; Cámara, D. y Mollá, A. (2006). Dirección de Marketing. 12ª ed. Pearson/Prentice Hall. Madrid.
? González, E. y Alén, E. (2005). Casos de Dirección de Marketing. Pearson, Madrid.
Continguts
Tema 1: Decisions de producte i gestió de la marca
Tema 2: Gestió de nous productes
Tema 3: Disseny i gestió de serveis
Tema 4: Decisions i estratègies de preus
Tema 5: Gestió dels canals de distribució
Tema 6: Gestió del sistema de distribució comercial i logística
Tema 7: La comunicació de màrqueting integrada
Tema 8: Disseny i gestió dels instruments de comunicació
Objetius
El objetivo fundamental es completar la formación básica del alumno (iniciada en Dirección Comercial I) relativa al conocimiento de la función comercial en el seno de la organización a través del desarrollo de los principios y técnicas de Marketing.
URL de Fitxa