Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

12192 Direcció Comercial II - D.CC.EMPR.2000-ONTI-


Centre
Facultat d'Economia
Departament
Comercialització i Investigació de Mercats
Professor responsable
I3396 - ELENA ENGUIX REVERT
Met. Docent
La metodologia de les classes teòriques es basarà en les explicacions del professor i en l'estudi dels manuals bàsics de la bibliografia. La metodologia de les classes pràctiques es basa en la resolució de casos, exercicis i en el desenvolupament d'un treball en equip
Met. Avaluació
La nota final del curs s'obtindrà com una mitjana ponderada de la qualificació obtinguda en la teoria (65%) i en la pràctica (35%), sent necessari superar cadascuna de les parts separadament (és a dir, obtenir 3,25 en teoria i 1,75 en pràctica) per a realitzar la mitjana.
Bibliografia
Bibliografía bàsica:
Kotler, P.; Keller, K.L.; Cámara, D. y Mollá, A. (2006). Dirección de Marketing. 12ª ed. Pearson/Prentice Hall. Madrid.
González, E. y Alén, E. (2005). Casos de Dirección de Marketing. Pearson, Madrid.
Mollá, A. et al. (2000). Coneixements Bàsics de Màrqueting. Publicacions de la Universitat de Valencia.
Continguts
Tema 1: Decisions del producte i gestió de la marca
Tema 2: Gestió de nous productes
Tema 3: Disseny i gestió de serveis
Tema 4: Decisions i estratègies de preus
Tema 5: Gestió dels canals de distribució
Tema 6: Gestió del sistema de distribució comercial i de logística
Tema 7: La comunicació de màrqueting integrada
Tema 8: Disseny i gestió dels instruments de comunicació.
Objetius
L'objectiu fonamental de l'assignatura és completar la formació bàsica de l'alumne (iniciada en Direcció comercial I) relativa a la funció comercial en el seno de l'organització mitjançant el desenvolupament dels principis i tècniques de màrqueting. L'objectiu genèric de la part pràctica del programa és desenvolupar en els alumnes certes destreses i habilitats en relació amb els coneixements a adquirir en la part teòrica.
URL de Fitxa