Centre |
Servei d'Estudiants-Màster |
Departament |
Facultat d'Economia |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
La tècnica utilitzada en els sessions de teoria serà la lliçó magistral, incentivan-se la participació de l'estudiant. En les sessions pràctiques, que és desenvoluparan per grups, individual o col.lectivament, s'utilitzaran articles, casos i altres activitats. |
Met. Avaluació |
60% de la nota provindrà de l'avaluació dels crèdits teòrics i un 40% de la mateixa dels crèdits pràctics.L'avaluació del contingut teòric és realitzarà a través d'un examen. Els crèdits pràctics és valoraran, la mitat per mitjà d'un examen i l'altra mitat de forma contínua |
Bibliografia |
Bibliografía básica: Molla, A.; Berenguer,G.; Gómez, M.A. y Quintanilla, I. (2006) Comportamiento del consumidor. Ed. UOC. Barcelona. Bibliografía complementaria: Alonso Rivas J. (2000) Comportamiento del Consumidor. Esic. 3ªed revisada. Madrid. Dubois B. y Rovira A. (1998) Comportamiento del consumidor. Prentice Hall Iberia. Madrid. Hawkins D.I., Best R.J. y Coney K.A.( (1994) Comportamiento del consumidor. Addison-Wesley Iberoamericana. Wilmington. Leon, JL. y Olabarria E. (1991) Conducta del consumidor y marketing. Ed Deusto. Bilbao. Loudon D.L. y Della Bitta A.J. (1995) Comportamiento del Consumidor. McGraw Hill Internacional. Mexico. O´Shaugnessy J. (1989) Por qué compra la gente.Díaz de Santos, Madrid. |
Continguts |
PART I INTRODUCCIÓ A L'ESTUDI DEL COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR TEMA 1 L'estudi del comportament del consumidor: concepte, enfocaments i característiques. PART II DIMENSIONS SOCIALS DEL CONSUMIDOR TEMA 2 La influència de la cultura, l'estratificació social i els estils de vida sobre el consumidor. TEMA 3 La influència dels grups sobre el comportament del consumidor. La família. PART II FACTORS INTERNS DEL CONSUMIDOR TEMA 4 Factors interns I: la motivació, la percepció, l'aprenentatge i la memòria en el consumidor.. TEMA 5 Factors interns II: les actituds del consumidor PART IV EL PROCÉS DE DECISIÓ DEL CONSUMIDOR TEMA 6 Tipus de compres i processos de decisió del consumidor. TEMA 7 El procés de decisió en el consumidor: l'etapa de precompra TEMA 8 El procés de decisió en el consumidor: l'etapa de compra i els processos postcompra |
Objetius |
L'objectiu genèric és aprofundir, desde la perspectiva del màrqueting, en el coneixement del consumidor i el seu comportament. Objectius específics: a)adquirir coneixements sobre l'objecte i els distints camps d'estudi de la disciplina, b)diferenciar, integrar i relacionar els principals perspectives teòriques i conceptes bàsics de la matèria, c)adquirir coneixements i competències relacionats amb la pràctica professional d)incorporar una sèrie de terminologia pròpia de la matèria e)integrar estos coneixements amb què ja és posseïxen sobre el màrqueting |
URL de Fitxa |