Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura

Consulta d'una assignatura

12285 Fonaments de Màrqueting Internacional

Estudio teórico-práctico de las técnicas comerciales propias de la comercialización en mercados exteriores: análisis de las fuentes de información secundarias, análisis de mercados exteriores: análisis de les fuentes de información del marketing-mix aplicado al mercado exterior.

Crèdits
Crèdits Teoria
Crèdits Pràctiques
Crèdits Totals
3 3 6

Titulació
Nom
Objectiu
Curs
Caràcter
Més informació
60 GEDE 2003-TP- GRADUAT EUROPEU EN DIRECCIÓ D'EMPRESES (GEDE) 2003 Optatiu
423 D.CC.EMPR.2000-VAL- Diplomat en Ciències Empresarials 1 Optatiu
    Diplomat en Ciències Empresarials 2 Optatiu
    Diplomat en Ciències Empresarials 3 Optatiu
429 D.CC.EMPR.2000-ONTI- Diplomat en Ciències Empresarials (2000) - Ontinyent- 1 Optatiu
    Diplomat en Ciències Empresarials (2000) - Ontinyent- 2 Optatiu
    Diplomat en Ciències Empresarials (2000) - Ontinyent- 3 Optatiu