Home > Bachelor degree > Degree > Subject

View subject

12285 International Marketing Fundamentals

Estudi teoricopràctic de les tècniques comercials pròpies de la comercialització en mercats exteriors: anàlisi de les fonts d'informació secundàries, anàlisi de mercats exteriors: anàlisi de les fonts d'informació del màrqueting-mix aplicat al mercat exterior.

Credits
Theory credits
Créditos Prácticas
Total credits
3 3 6

Degree
Name
Objective
Year
Type
More information
60 European Degree in Business Administration (Own degree) GRADUADO EUROPEO EN DIRECCIÓN DE EMPRESAS (GEDE) 2003 Optional
423 Three-year degree in Business Sciences Diplomado en Ciencias Empresariales 1 Optional
    Diplomado en Ciencias Empresariales 2 Optional
    Diplomado en Ciencias Empresariales 3 Optional
429 Three-year degree in Business Sciences Diplomado en Ciencias Empresariales (2000) - Ontinyent- 1 Optional
    Diplomado en Ciencias Empresariales (2000) - Ontinyent- 2 Optional
    Diplomado en Ciencias Empresariales (2000) - Ontinyent- 3 Optional