Centre |
Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació |
Departament |
Didàctica i Organització Escolar |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
Classe expositiva i activitats pràctiques. Treball individual i cooperatiu. Instruments didàctics |
Met. Avaluació |
Examen Final i treball |
Bibliografia |
BOLIVAR, A. (1999): Cómo mejorar los centros escolares. Madrid. Síntesis CARRASCO, M.J. y otros (2002) Organización escolar. Aspectos básicos para docentes. Granada. Grupo Editorial Universitario. GAIRIN, J. y DARDER, P.(1994): Organización de los centros docentes. Barcelona. Praxis GIMENO SACRISTÁN, J. (1998) Poderes inestables en educación. Madrid. Morata. GIROUX, H. (1993): La escuela y la lucha por la ciudadanía. México. Siglo XXI SANTOS, M.A. (2000): La escuela que aprende. Madrid, Morata. VARELA, J. y ALVAREZ-URÍA, F. (1991) Arquelogía de la escuela. Madrid. La Piqueta. |
Continguts |
1- L'Organització Escolar en els centres educatius. 2-El coneixement i la gestió dels centres. 3-La nova regulació política en el marc organitzatiu dels centres. 4-El centre educatiu com a espai de canvi, innovació i socialització - |
Objetius |
-Conéixer les estructures i funcionament dels centres educatius. -Analitzar les cultures organitzatives en els centres. -Conéixer la biografia dels centres segons models de gestió educativa. |
URL de Fitxa |