Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

9274 Actividades Físicorecreatives i Jocs i Esports Autòctons - LL.CAFE 1999


Centre
Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport
Departament
Educació Física i Esportiva
Professor responsable
Sin datos cargados
Met. Docent
Assignatura pràctica, es fa ús del pavelló assignat, excepte canvi. Mitjans audiovisuals per al coneixement de matèries. Pràctiques amb necessària intervenció del docent, s'utilitzarà comandament directe. Normalment, assignació de tasques, grups i aportació voluntària de coneixements.
Met. Avaluació
CONTÍNUA
Obligatòries:
1-Fitxes.15%
2-Recopilació de jocs i danses.10%
3-Treball grup 4 components.15%
4-Busca d'un joc.10%
5-Invenció d'un joguet.15%
6-Subjectiva.10%
7-Assistència.5%

Voluntàries:
8-Treballs.15%
9-Altres.5%
FINAL
Bibliografia
-Aguado, J. Fernández, A. (1992). Unidades Didácticas para primaria II. Inde. Barcelona.
-Baroja, V. (1996). Unidades Didácticas para primaria IV. Inde. Barcelona.
-Camerino, O. (1999) Fichero de juegos deportivos recreativos. Inde. Barcelona.
-Capllonch, M. (1994) Unidades didácticas para primaria III. Inde. Barcelona.
-Centro Médico Infantil de Boston (1973). Para preescolar juegos y actividades recreativas. Marsiega. Madrid.
-C.O.N.I. (1993). Tamburello. Atena. Roma.
-Devís, J. y Peiró, C. (1997) Nuevas perspectivas curriculares en educación física: la salud y los juegos modificados. Inde. Barcelona.
-Devís, J. (1996). Educación Física, deporte y currículum. Visor. Madrid.
Continguts
1.- Joc formal i informal.
2.- Jocs alternatius.
4.- Jocs modificats.
5.- Jocs populars.
6.- Pilota Valenciana.
7.- Balls tradicionals.
Objetius
1.- Col•laborar en el procés formatiu i educatiu dels alumnes.
2.- Vivenciar algunes de les Activitats Físiques Recreatives.
3.- Valorar el paper que exercix l'activitat física recreativa.
4.- Conscienciar-se de les funcions que pot exercir en els distints àmbits com a professionals de l'Activitat Física i Esportiva.
5.- Aportar a l'alumne els coneixements didàctics i metodològics específics.
6.- Estimular la capacitat investigadora.
7.- Reflexions a prop de possibles treballs inter disciplinares, projectes en col•laboració amb el Departament.
URL de Fitxa