Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

9266 Teoria i Pràctica del Currículum de l'Educació Física i de l'Esport - LL.CAFE 1999


Centre
Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport
Departament
Educació Física i Esportiva
Professor responsable
Sin datos cargados
Met. Docent
Clases teóricas y prácticas.
Bibliografia
BIBLIOGRAFIA BÀSICA
________________________________________________________________

Angulo, , J.F. i Blanco, N. (1994) Teoría y desarrollo del currículum. Algibe. Málaga.
Arnold, P. J. (1991) Educación física, movimiento y currículum. Morata. Madrid.
Carbonell, J. (2001) La aventura de innovar. Morata. Madrid.
Devís, J. (1996) Educación física, deporte y currículum. Visor. Madrid.
Devís, J. (2001) (coord.) La educación física, el deporte y la salud en el siglo XXI. Marfil. Alcoy.
Devís, J. i Peiró, C. (2002) Nuevas perspectivas curriculares en la educación física (2ª edició). Inde. Barcelona.
Escudero, J.M. (2001) Diseño y desarrollo del currículum en la

Continguts
Objectius:

- Introduir als estudiants en les principals problemes, perspectives i discusions teòriques del currículum, així com del seu desenvolupament a la pràctica de lÆensenyament de lÆactivitat física i lÆesport.
- Afavorir destreses intel.lectuals que permeten interpretar amplament el fenòmen de lÆensenyament de lÆactivitat física i lÆesport, així com lÆorientació pràctica.
- Facilitar un ensenyament per a la comprensió.
- Fomentar lÆactitud reflexiva i crítica.Objectius:

- Introduir als estudiants en les principals problemes, perspectives i discusions teòriques del currículum, així com del seu desenvolupament a la pràctica de lÆensenyament de lÆactivitat física i lÆesport.
- Afavorir destreses intel.lectuals que permeten interpretar amplament el fenòmen de lÆensenyament de lÆactivitat física i lÆesport, així com lÆorientació pràctica.
- Facilitar un ensenyament per a la comprensió.
- Fomentar lÆactitud reflexiva i crítica.Objectius:

- Introduir als estudiants en les principals problemes, perspectives i discusions teòriques del currículum, així com del seu desenvolupament a la pràctica de lÆensenyament de lÆactivitat física i lÆesport.
- Afavorir destreses intel.lectuals que permeten interpretar amplament el fenòmen de lÆensenyament de lÆactivitat física i lÆesport, així com