Centre |
Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport |
Departament |
Educació Física i Esportiva |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
L´asignatura es desenvoluparà mijançant sessions teòric-pràctiques ( a l´aula) i pràctiques al terreny de joc. |
Met. Avaluació |
L´avaluació i consequent qualificació de l´alumne es portarà a terme al llarg de tot el curs mijançant avaluació contínua. -L´avaluació del exàmens extraordinaris es portarà a terme sols si s´acredita la realització de l´apartat pràctic de l´asignatura. |
Bibliografia |
Bayer, C. (1986). La enseñanza de los juegos deportivos colectivos. Barcelona: Hispano-Europea. Blazquez, D. (1995). La iniciación deportiva y el deporte escolar. Barcelona: Martínez Roca. Carbeau, J. (1990). De la escuela a las asociaciones deportivas. Lérida: Agnos. Escartín, P. (1990). El reglamento de fútbol comentado. Madrid: Esteban Sanz. Gayoso, F. (1982). Fundamentos de la táctica. Madrid: Gráficas Lara. Mercé, J. (1997). Cap. n° 5. “Como ver y conocer el fútbol”. En Camarero, S., Tella, V. Y Mundina, J. (comp.), Análisis en la práctica deportiva. Valencia: Promolibro. Mercé, J. y Mundina, J. (2000). La táctica en el fútbol: historia y evolución. Sevilla: Wanceulen. Wein, H. (1995). Fútbol a la medida del niño”. Madrid: Federación Española de Fútbol. |
Continguts |
Unitat Didàctica I. ASPECTES ESTRUCUTRALS DE L´ACCIÓ DE JOC. Unitat Didàctica II. CONSIDERACIONS GENERALS PRÈVIES SOBRE L´ENTRENAMENT AL FUTBOL. Unitat Didàctica III. FONAMENTS DE LES HABILITATS INDIVIDUALS TÈCNICO/TÀCTIQUES. Unitat Didàctica IV. EL REGLAMENT DE JOC. Unitat Didàctica V. ACTIVITATS ESPORTIVES RELACIONADES AMB EL FUTBOL. |
Objetius |
1.Conéixer els elements estructurals i funcionals que van a determinar les variables d´aprenentatge. 2.Descubrir i vivenciar les característiques educatives i recreatives que té l´activitat futbolística. 3.Proveïr a l´alumne dels coneixements teòric-pràctics, així com els recursos metodològics que el capaciten per portar a terme l´ensenyament-aprenentatge del futbol a tots els nivells educatius. 4.Adquirir un bagatge d´experiències pràctiques relatives a l´activitat futbolística i el seu ús en contextos educatius en la iniciació esportiva |
URL de Fitxa |