Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

9252 Futbol - LL.CAFE 1999


Centre
Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport
Departament
Educació Física i Esportiva
Professor responsable
Sin datos cargados
Met. Docent
L´asignatura es desenvoluparà mijançant sessions teòric-pràctiques ( a l´aula) i pràctiques al terreny de joc.
Met. Avaluació
L´avaluació i consequent qualificació de l´alumne es portarà a terme al llarg de tot el curs mijançant avaluació contínua.
-L´avaluació del exàmens extraordinaris es portarà a terme sols si s´acredita la realització de l´apartat pràctic de l´asignatura.
Bibliografia
Bayer, C. (1986). La enseñanza de los juegos deportivos colectivos. Barcelona: Hispano-Europea.
Blazquez, D. (1995). La iniciación deportiva y el deporte escolar. Barcelona: Martínez Roca.
Carbeau, J. (1990). De la escuela a las asociaciones deportivas. Lérida: Agnos.
Escartín, P. (1990). El reglamento de fútbol comentado. Madrid: Esteban Sanz.
Gayoso, F. (1982). Fundamentos de la táctica. Madrid: Gráficas Lara.
Mercé, J. (1997). Cap. n° 5. “Como ver y conocer el fútbol”. En Camarero, S., Tella, V. Y Mundina, J. (comp.), Análisis en la práctica deportiva. Valencia: Promolibro.
Mercé, J. y Mundina, J. (2000). La táctica en el fútbol: historia y evolución. Sevilla: Wanceulen.
Wein, H. (1995). Fútbol a la medida del niño”. Madrid: Federación Española de Fútbol.
Continguts
Unitat Didàctica I. ASPECTES ESTRUCUTRALS DE L´ACCIÓ DE JOC.
Unitat Didàctica II. CONSIDERACIONS GENERALS PRÈVIES SOBRE L´ENTRENAMENT AL FUTBOL.
Unitat Didàctica III. FONAMENTS DE LES HABILITATS INDIVIDUALS TÈCNICO/TÀCTIQUES.
Unitat Didàctica IV. EL REGLAMENT DE JOC.
Unitat Didàctica V. ACTIVITATS ESPORTIVES RELACIONADES AMB EL FUTBOL.
Objetius
1.Conéixer els elements estructurals i funcionals que van a determinar les variables d´aprenentatge.
2.Descubrir i vivenciar les característiques educatives i recreatives que té l´activitat futbolística.
3.Proveïr a l´alumne dels coneixements teòric-pràctics, així com els recursos metodològics que el capaciten per portar a terme l´ensenyament-aprenentatge del futbol a tots els nivells educatius.
4.Adquirir un bagatge d´experiències pràctiques relatives a l´activitat futbolística i el seu ús en contextos educatius en la iniciació esportiva
URL de Fitxa