Center |
Faculty of Philology, Translation and Communication |
Departament |
Language Theory and Communication Sciences |
Lecturers in charge |
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Met. Docent |
Met. Avaluació |
Continuos evaluation - - |
Bibliografia |
ALTSCHUL, C.: Dinámica de la negociación estratégica. Buenos Aires, Granica, 1999. ÁLVAREZ, Tomás y CABALLERO, Mercedes: Vendedores de imagen: los retos de los nuevos gabinetes de comunicación. Barcelona, Paidós, 1997. BARQUERO, J. D.: El libro de oro de las relaciones públicas. Barcelona, Gestión 2000, 1996. BINMORE, Ken: Teoría de los juegos. Madrid, McGraw-Hill, 1996. BLACK, S.: ABC de la relaciones públicas. Barcelona, Gestión, 1994. DURANDIN, Guy: La mentira en la propaganda política y en la publicidad. Bcn, Paidós, 1995. GONZÁLEZ SOLAS, J. Identidad visual corporativa. Madrid, Síntesis, 2002. GREENER, T.: Imagen y relaciones públicas. Madrid, Pirámide, 1995. NOGU |
Continguts |
PROGRAM 1. the company and the organization: concept of corporate identity. 1.1. antecedents of communication in the organizations. 2. Public relations and corporate communication. 2.1. publicity in the environment of corporate communication. 3. construction projects or modification of corporate image. 3.1. methods and strategies. 4. technology applied to integral communication. 4.1. Internet and other means. 5. press conferences. 5.1. organization, functions and tools. 6. agencies of information. 6.1. organization, functions and tools. 7. Communication and institutional information. 7.1."institutionalism" and sources of information. 8. Conclusions |
Objetius |
URL de Fitxa |