Centre |
Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació |
Departament |
Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
Les classes teòriques es combinen amb la realització de sessions de treball, on es demana la participació activa de l'alumnat. Es valora especialment la participació d'aquesta dinàmica per a assolir la finalitat última d'aprenentatge de l'assignatura. |
Met. Avaluació |
Examen i/o treball. |
Bibliografia |
Continguts |
1. L?empresa i l?organització: concepte d?identitat corporativa. 1.1. Antecedents de la comunicació en les organitzacions. 2. Relacions públiques i comunicació corporativa. 2.1. La publicitat en l?àmbit de la comunicació corporativa. 3. Projecte de construcció o modificació de la imatge corporativa. 3.1. Mètodes i estratègies. 4. Tecnologia aplicada a la comunicació integral. 4.1. Internet i altres mitjans. 5. Els gabinets de premsa. 5.1. Organització, funcions i ferramentes. 6. Les agències d?informació. 6.1. Organització, funcions i ferramentes. 7. La Comunicació i la informació institucionals. 7.1. ?L?institucionalisme? i fonts d?informació. 8. Casos pràctics i conclusions. |
Objetius |
L'assignatura es planteja com l'aproximació al procés de construcció de la imatge pública, mitjançant l'estudi dels processos comunicatius que hi intervenen. Durant el curs s'aborda l'estudi de les principals fonts teòriques i s'estableixen els seus vincles amb l'anàlisi de casos pràctics |
URL de Fitxa |