Centre |
Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació |
Departament |
Mètodes d'Investigació i Diagnòstic en Educació |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
Explicació del professor. Obtenció d'informació per l'alumne a partir de la bibliografia bàsica i la documentació electrònica, amb el seu posterior posada en comú a partir de metodologies participatives. Treballs individuals o de grup. |
Met. Avaluació |
Portafolis i examen |
Bibliografia |
-ALCANTUD, F. (ed.) (1999) Teleformación: Diseño para todos. Valencia: Universitat de Valencia Estudi General (Servei de Publicacions). -POOLE, B.J. (1999). Tecnología Educativa: Educar para la sociocultura de la comunicación y del conocimiento. Madrid: McGraw-Hill. -TEJEDOR, F.J. y Gª VALCÁRCEL, A. (eds.) (1996) Perspectivas de las Nuevas Tecnologías en la educación. Madrid: Narcea. -VIZCARRO, C. y LEÓN, J.A. (eds.) (1998) Nuevas Tecnologías para el aprendizaje. Madrid: Piramide. SÁNCHEZ, R. (2002) Ordenador y Discapacidad. CEPE. |
Continguts |
1. L'Educació i Formació en la Societat de la Informació: repercussió de les TIC 2. Les TIC en els Processos d'Ensenyança/Aprenentatge 3. Aplicacions informàtiques el seu ús en Educació. 4. Servicis d'Internet el seu ús en Educació. 5. Desenvolupament i avaluació d'aplicacions multimèdia |
Objetius |
- Conéixer i reflexionar sobre la societat de la informació analitzant tant les noves possibilitats que oferix com els riscos i nous reptes que es plantegen. - Conéixer les possibilitats de les TIC en les distintes àrees de l'àmbit educatiu. - Distingir els diferents tipus de programari informàtic aplicat als processos d'ensenyança/aprenentatge i les teories d'aprenentatge en què se sustenten. - Analitzar els indicadors de qualitat en disseny i avaluació d'aplicacions educatives. - Realitzar el disseny i desenvolupament de programari educatiu multimèdia. |
URL de Fitxa |
http://ute.uv.es/ute |