Centre |
Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació |
Departament |
Didàctica i Organització Escolar |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
Exposició del professor, debats, comentaris de textos, supòsits pràctics: anàlisi de problemes, tasques, materials, treball de camp. |
Met. Avaluació |
Avaluació contínua del procés d'ensenyança /aprenentatge |
Bibliografia |
Adorno, T.W. (1998), Educación para la emancipación. Madrid. Morata Beltrán, J. (2002), Ciudadanía y educación . Valencia. Germanía Cabello, J. (1997), Didáctica y Educación de Personas Adultas. Málaga. Aljibe. Freire, P. (1990), Naturaleza Política de la Educación. Barcelona. Paidós. Jarvis, P. (1989), Sociología de la educación continua y de adultos. Barcelona. El Roure. |
Continguts |
Les persones adultes en la societat actual: Redefinició del concepte d'adultesa. Reflexió crítica sobre les demandes i oportunitats educatives. Motius de participació de les persones adultes en programes i activitats educatives. Perspectiva sociohistòrica de l'Educació d'Adults:La institucionalització de l'EA Situació actual de l'E.A.en Espanya. Ordenació de l'EA en el sistema educatiu espanyol: Marco legislatiu actual. La Reforma Educativa i l'EA Anàlisi de polítiques mundials d'EA El currículum de l'EA: Planificació, desenrotllament i avaluació. |
Objetius |
Adquirir una precisió conceptual major i elaborar marcs conceptuals més complexos que servisquen d'instrument de reflexió crítica i acció. ·Tenir un coneixement de l'Educ. d'Adults en l'actualitat, aprofundint en l'anàlisi crítica de problemes i contradiccions. ·Analitzar el procés de producció del coneixement,selecció, distribució i transmissió en la nostra societat. ·Conèixer alguns dels autors més representatius de l'Educ. de adults. |
URL de Fitxa |