Centre |
Facultat de Magisteri |
Departament |
Didàctica de l'Educació Física, Artística i Música |
Professor responsable |
F5075 - ANTONIA NAVARRO JIMENEZ |
Met. Docent |
La metodologia es fonamentalment activa.La dinàmica de treball recoltza en l'análisi, reflexió, debat i exposició de la lectura d'articles, capítols de llibres i d'activitas pràctiques. |
Met. Avaluació |
Presentació i superació dels treballs teòrics i teòrico-pràctics que se sol-liciten durant el quadrimestre.Superació de l'examen que es programen. Assistència i participació a les classes. |
Bibliografia |
AAVV. (1993): Fundamentos de Educación Física para Enseñanza Primaria, Vol. I-II. Inde. Barcelona Decreto 111/2007, de julio, por el que se establece el currículo de la Educación primaria en la Comunitat Valenciana. González Herrero, E. (Coord.): Educación Física en Primaria. Fundamentación y desarrollo curricular, Vol. I-II-III-IV i V. Paidotribo. Barcelona. Pieron, Maurice.(1988). Didáctica de las actividades físicas y deportivas. Gymnos.Madrid. Real decreto 1513/2006,7 de diciembre, por el que se establece las enseñanzas mínimas de Educación primaria. Sánchez Bañuelos, F. y Fernández García. E. (Coords.) (2003): Didáctica de la Educación Física para Primaria. Pearson Education. Madrid. |
Continguts |
Concepte de l'educació física. L'educació física a l'àmbit escolar. Didàctica de l'educació física. Continguts, activitats, mètodes i avaluació de l'Educació Física a Primària. Programació d'unitats d'ensenyança: components i variables. |
Objetius |
El programa té per objecte introduir als estudiants en el disseny, desenvolupament i avaluació del currículum de l'educació física a Primària. Així mateix pretén la formació de professors reflexius i crítics amb la seua pràctica docent com a mitjà per al seu desenvolupament professional. |
URL de Fitxa |