Inicio > Primer y segundo ciclo > Titulación > Asignatura > Ficha técnica

Ficha técnica de una asignatura en una titulación

13220 Tratamiento de la Información Educativa: Informática en Educación - M.EDUC.ESPECIAL 00


Centro
Facultad de Magisterio
Departamento
Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación
Profesor responsable
Sin datos cargados
Met. Docent
Met. Avaluació
- -
Bibliografia
DE LARA GUIJARRO, E. (1997) Aplicación del Ordenador a la Investigación Educativa. En Escoin J. et al. (ed), III Especialidades. Madrid: UNED.
INSA, D. Y MORATA, R. (1998). Multimedia e Internet: las nuevas tecnologías aplicadas en la formación. Madrid: Paraninfo.
OLEA, J. PONSODA, V. y PRIETO, G. (1999). Tests Informatizados: Fundamentos y Aplicaciones. Madrid: Pirámide.
POOLE, B.J. (1999): Tecnología Educativa: Educar para la sociocultura de la comunicación y del conocimiento. Madrid: McGraw-Hill.
PRENDES, M.P. y MUNUERA, F. (1997). Medios y recursos en educación especial. Universidad de Murcia: ICE
SANDERS, J. (1998). Estándares para la evaluación de programas. Bilbao: Mensajero.
VIZCARRO, C. y LEÓN, J.A. (e
Continguts
Conèixer i reflexionar sobre la societat informatitzada analitzant tant les noves possibilitats que ofereix com els riscs i nous reptes que es plantegen.- Desenvolupar una actitud participativa i compromesa davant els canvis socials que es produeixen.- Conèixer les possibilitats de les TIC en les distintes àrees de lÆàmbit educatiu.- Conèixer programes informàtics bàsics i serveis dÆInternet adequats per a la gestió de lÆactivitat educativa.- Distingir els diferents tipus de software informàtic aplicat als processos dÆ ensenyament/aprenentatge i les teories de aprenentatge en les que es sustenten.- Analitzar els indicadors de qualitat per a avaluar software educatiu.- Realitzar el disseny i desenvolupament de software educatiu multimedia.- Realitzar el disseny i desenvolupament dÆuna pàgina Web.- Conèixer els programes utilitzats en lÆavaluació i el diagnòstic educatiu. Les seues característiques i utilitat.- Conèixer els programes utilitzats en la investigació educativa i lÆanàlisi de la informació, tant en la metodologia quantitativa com qualitativa. Les seues característiques i utilitat.