Centre |
Facultat de Magisteri |
Departament |
Didàctica de l'Educació Física, Artística i Música |
Professor responsable |
H3223 - CARMEN PEIRO VELERT |
Met. Docent |
La docència s'organitza en sessions d?introducció als temes per part del professorat; treballs en grup, exposicions i debats per part dels/les estudiants; participació en les activitats pràctiques proposades; exposició i aplicació d?activitats i sessions pràctiques elaborades pels estudiants |
Met. Avaluació |
Es valorarà la participació i implicació en les activitats, exposicions de treballs, el rigor i qualitat del contingut d'ells i l?autoavaluació de cada estudiant. En el cas de no assistir a les classes o no arribar al nivell exigit, es realitzarà una prova final de tota la matèria o part d'ella |
Bibliografia |
Arnold, P. (1991). Educación física, movimiento y curriculum. Madrid: Morata. Conde Caveda, J.L. i Viciana Garófano, V. (1997). Fundamentos para el desarrollo de la motricidad en edades tempranas. Málaga: Aljibe. Le Boulch, J. (1986). El desarrollo psicomotor desde el nacimiento hasta los 6 años. Madrid: Doñate. Lleixà, T. (1992). (coord.) La educación infantil. 0-6 años. (Vol.I i II). Barcelona: Paidotribo |
Continguts |
1.Moviment i coneixement pràctic. 2.El currículum oficial de l?etapa infantil i la seua relació amb l?educació motriu: anàlisi crítica i reflexió. 3.L?alumnat d?infantil: aspectes evolutius i possibilitats motrius. 4.Didàctica de la motricitat en l?educació infantil. |
Objetius |
Aquesta assignatura pretén establir els fonaments teòrics sobre el desenvolupament de la motricitat en l'edat infantil, així com les bases didàctiques que permeten a les i els estudiants tindre un coneixement bàsic de l?educació motriu per poder dur a terme la futura intervenció docent de manera coherent i eficaç |
URL de Fitxa |