Centre |
Facultat de Psicologia i Logopèdia |
Departament |
Didàctica i Organització Escolar |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
Classes magistrals i treballs pràctics de grup |
Met. Avaluació |
La qualificació final s'obtindrà a partir dels següents apartats: ·Continguts teòrics. ·Treballs pràctics individuals i de grup. ·Lectures optatives. |
Bibliografia |
MATAS, S. (1997): Estimulación Temprana. Buenos aires. Lumen Humanitas MONFORT, M. (1998): Programa de estimulación lingüística. (PEL) Madrid. CEPE. NARBONA, J. (2001): El lenguaje del niño. Barcelona Masson. PUYUELO. M. y otros (2002): Evaluación del lenguaje. Barcelona. Masson. ZULUETA, M.I. (1998): Programa para la estimulación del desarrollo in cantil. |
Continguts |
-Educació i Escola Infantil. -El llenguatge en l'Educació Infantil. -Desenvolupament i organització dels nivells del llenguatge. -Avaluació del llenguatge. -Programes d'atenció lingüística. -Prevenció i recuperació de les dificultats lingüístiques. -Recursos i materials de logopèdia. -Intervenció amb famílies. |
Objetius |
·Analitzar l'estructura de l'Educació Infantil en el sistema educatiu. ·Distingir els diferents nivells d'organització del llenguatge durant els primers anys. ·Conèixer les principals característiques de la intervenció logopèdica amb xiquets xicotets. ·Contrastar alguns models d'avaluació del llenguatge infantil. ·Conèixer i aplicar diferents models d'intervenció lingüística. ·Elaborar propostes d'actuació per a prevenir possibles dificultats. |
URL de Fitxa |