Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

12430 Programes d'Atenció Lingüística en Educació Infantil - D.LOGOPÈDIA 2000


Centre
Facultat de Psicologia i Logopèdia
Departament
Didàctica i Organització Escolar
Professor responsable
Sin datos cargados
Met. Docent
Classes magistrals i treballs pràctics de grup
Met. Avaluació
La qualificació final s'obtindrà a partir dels següents apartats:
·Continguts teòrics.
·Treballs pràctics individuals i de grup.
·Lectures optatives.
Bibliografia
MATAS, S. (1997): Estimulación Temprana. Buenos aires. Lumen Humanitas
MONFORT, M. (1998): Programa de estimulación lingüística. (PEL) Madrid. CEPE.
NARBONA, J. (2001): El lenguaje del niño. Barcelona Masson.
PUYUELO. M. y otros (2002): Evaluación del lenguaje. Barcelona. Masson.
ZULUETA, M.I. (1998): Programa para la estimulación del desarrollo in cantil.
Continguts
-Educació i Escola Infantil.
-El llenguatge en l'Educació Infantil.
-Desenvolupament i organització dels nivells del llenguatge.
-Avaluació del llenguatge.
-Programes d'atenció lingüística.
-Prevenció i recuperació de les dificultats lingüístiques.
-Recursos i materials de logopèdia.
-Intervenció amb famílies.
Objetius
·Analitzar l'estructura de l'Educació Infantil en el sistema educatiu.
·Distingir els diferents nivells d'organització del llenguatge durant els primers anys.
·Conèixer les principals característiques de la intervenció logopèdica amb xiquets xicotets.
·Contrastar alguns models d'avaluació del llenguatge infantil.
·Conèixer i aplicar diferents models d'intervenció lingüística.
·Elaborar propostes d'actuació per a prevenir possibles dificultats.
URL de Fitxa