Centre |
Facultat d'Economia |
Departament |
Comercialització i Investigació de Mercats |
Professor responsable |
H6323 - TERESA FAYOS GARDO |
Met. Docent |
La teoria de l'assignatura es desenvoluparà seguint el mètode de classe magistral. Les pràctiques es desenvoluparan per grups. Els grups hauran d'estar compostos per 5 persones. El grup es constituirà el primer dia de classe i es mantindrà tot el quadrimestre. |
Met. Avaluació |
Qualificació final: teoria fins a 5 punts i pràctica fins a 5 punts Avaluació teòrica *Examen final Avaluaciò pràctica: *Examen final obligatori: fins a 2 punts *Casos i comentaris de text: fins a 2,5 punts *Exposicions: fins a 0,5 punts |
Bibliografia |
Bibliografia bàsica: *Nieto, E. y Llamazares, O. (2000). Marketing Internacional. Pirámide. Madrid. *Czinkota, M. y Ronkainen, I. (2002). Marketing Internacional. Prentice-Hall Bibliografia complementària: *Alonso, J. Y Donoso, V. (1997). Competitividad de la Empresa Exportadora Española. ICEX. Madrid. *Bradley, F. (2000). International Marketing Strategy. 2ª Edic. Edit Prentice Hall. London. *Keegan. (1997). Marketing global. Prentice Hall *Usunier, JC. (1992). Commerce Entre Cultures. Edit Puff. París. *Consejo Oficial de Cámaras de Comercio, Industria y Navegación. (2002). Como Empezar a Exportar . Biblioteca Práctica de Comercio Exterior. |
Continguts |
1.- INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING INTERNACIONAL 2.- DECISIONS CLAU EN LA FORMULACIÓ D'ESTRATÈGIES EN MÀRQUETING INTERNACIONAL 3.- L'ENTORN EN LA SELECCIÓ DE MERCATS EXTERIORS 4.- LA INVESTIGACIÓ DE MERCATS INTERNACIONALS 5. - EL PROCESS DE PLANIFICACIÓ ESTRATÈTICA DEL MÀRQUETING INTERNACIONAL 6. - ESTRATÈGIA INTERNACIONAL DE PRODUCTE 7. - ESTRATÈGIA INTERNACIONAL DE PREUS 8. - CANALS I ESTRATÈGIA DE DISTRIBUCIÓ INTERNACIONAL 9.- ESTRATÈGIA DE COMUNICACIÓ INTERNACIONAL 10.- COMERÇ ELECTRÒNIC I MÀRQUETING INTERNACIONAL |
Objetius |
Els objectius que perseguim amb el desenvolupament de la matèria intenten satisfer les necessitats detectades en l'àmbit empresarial a nivell de gestió en funcions de comercialització de productes en l'exterior. |
URL de Fitxa |