Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

12285 Fonaments de Màrqueting Internacional - D.CC.EMPR.2000-VAL-


Centre
Facultat d'Economia
Departament
Comercialització i Investigació de Mercats
Professor responsable
H6323 - TERESA FAYOS GARDO
Met. Docent
La teoria de l'assignatura es desenvoluparà seguint el mètode de classe magistral. Les pràctiques es desenvoluparan per grups. Els grups hauran d'estar compostos per 5 persones. El grup es constituirà el primer dia de classe i es mantindrà tot el quadrimestre.

Met. Avaluació
Qualificació final: teoria fins a 5 punts i pràctica fins a 5 punts
Avaluació teòrica
*Examen final
Avaluaciò pràctica:
*Examen final obligatori: fins a 2 punts
*Casos i comentaris de text: fins a 2,5 punts
*Exposicions: fins a 0,5 punts



Bibliografia
Bibliografia bàsica:
*Nieto, E. y Llamazares, O. (2000). Marketing Internacional. Pirámide. Madrid.
*Czinkota, M. y Ronkainen, I. (2002). Marketing Internacional. Prentice-Hall

Bibliografia complementària:
*Alonso, J. Y Donoso, V. (1997). Competitividad de la Empresa Exportadora Española. ICEX. Madrid.
*Bradley, F. (2000). International Marketing Strategy. 2ª Edic. Edit Prentice Hall. London.
*Keegan. (1997). Marketing global. Prentice Hall
*Usunier, JC. (1992). Commerce Entre Cultures. Edit Puff. París.
*Consejo Oficial de Cámaras de Comercio, Industria y Navegación. (2002). Como Empezar a Exportar . Biblioteca Práctica de Comercio Exterior.
Continguts
1.- INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING INTERNACIONAL
2.- DECISIONS CLAU EN LA FORMULACIÓ D'ESTRATÈGIES EN MÀRQUETING INTERNACIONAL
3.- L'ENTORN EN LA SELECCIÓ DE MERCATS EXTERIORS
4.- LA INVESTIGACIÓ DE MERCATS INTERNACIONALS
5. - EL PROCESS DE PLANIFICACIÓ ESTRATÈTICA DEL MÀRQUETING INTERNACIONAL
6. - ESTRATÈGIA INTERNACIONAL DE PRODUCTE
7. - ESTRATÈGIA INTERNACIONAL DE PREUS
8. - CANALS I ESTRATÈGIA DE DISTRIBUCIÓ INTERNACIONAL
9.- ESTRATÈGIA DE COMUNICACIÓ INTERNACIONAL
10.- COMERÇ ELECTRÒNIC I MÀRQUETING INTERNACIONAL
Objetius
Els objectius que perseguim amb el desenvolupament de la matèria intenten satisfer les necessitats detectades en l'àmbit empresarial a nivell de gestió en funcions de comercialització de productes en l'exterior.
URL de Fitxa