Centre
|
Facultat de Dret |
Departament
|
Anàlisi Econòmica |
Professor responsable
|
Sin datos cargados |
Met. Docent
|
a) En la classe de teoria s'explicarà el temari de cada lliçó. b) En la classe de pràctica s'explicaran les lectures del programa.c) En la classe pràctica es farà un exercici escrit de les lectures i es discutiran. |
Met. Avaluació
|
L'examen final i els exercicis realitzats en classe de les Lectures d'Empreses |
Bibliografia
|
VALDALISO, J.M. i LÓPEZ, S. (2000): Història Econòmica de l'empresa. Barcelona, Crítica i J. L. GARCIA RUIZ i G. NUÑEZ (1998): Curs d'història de l'empresa. Madrid, Síntesi. A. CHANDLER, La mà visible. |
Continguts
|
CAPITULE I.- Teoria i història de l'empresa. CAPITULE II.- El naixement de l'empresa moderna.CAPITULE III.- Tecnologia i empresa. CAPITULE IV.- Tradició i canvi. Les cultures d'empresa.Les cultures nacionals. CAPITULE V.- L'organització del treball: Racionalització i control. CAPITULO VI.- Empresa i màrqueting: Marca, publicitat, distribució i servici post-venda.CAPITULE VII.- Les empreses multinacionals. CAPITULE VIII.- Les empreses financeres. CAPITULE IX.- La xicoteta i mitjana empresa. CAPITULE X.- L'empresa pública. CAPITULE XI.- L'empresa a Espanya. CAPITULE XII.- L'empresa en el context de la globalització. |
Objetius
|
l'objectiu final és adquirir perspectiva històrica per a enfocar les estratègies empresarials aprenent a comptar amb tota la complexitat dels elements intervinents. |
URL de Fitxa
|
|