Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

12198 Direcció de Vendes - M.ESP.CANALS DE DISTRIBUCIÓ


Centre
Servei d'Estudiants-Màster
Departament
Comercialització i Investigació de Mercats
Professor responsable
H4377 - INES KUSTER BOLUDA
Met. Docent
Explicacions del professor.
Mètode del mini-cas, lectures i exercicis d'aplicació
Met. Avaluació
Teòrica: exam escrit compost per dos preguntes curtes i de desenvolupament.
Pràctica: eval.luació continua i exam pràctic
Bibliografia
. Küster, I. y Román, S. (2006)
. Churchill, Ford y Walker (1994). Dirección de ventas. Jumerca, Valencia
. Varela (1996). Los agentes de ventas. Ariel, Madrid.
Continguts
PART I: INTRODUCCIÓ A LA VENDA I A LA DIRECCIÓ DE VENDES
Tema 1: Aproximcació al camp de la venda personal i de la direcció de vendes
Tema 2: L'ètica en la venda
Tema 3: La venda personal des de un prisme relacional
PART II: LA DIRECCIÓ DE L'EQUIP DE VENDES
Tema 4: Planificació i organització de la força de vendes
Tema 5: Reclutament i selecció del personal de vendes
Tema 6: Formació de vendedors
Tema 7: La motivació del personal de vendes
Tema 8: Sistemes de remuneració e incentius
Tema 9: Evaluació i control dle programa de vendes
PART III: LA VENDA PERSONAL
Tema 10: La prospecció com a factor clau de l'èxit en vendes
Tema 11: La toma de contacte amb el client i la presentació del producte
Tema 12: Com respondre a les objeccions i fer el tancament de la venda
Objetius
El principal objectiu del programa es ajudar al alumen per a que siga capaç de responsabilitzar-se de la funció de vendes d'una empresa. Ha de poder programar, executar i controlar las vendes i els vendedors de la empresa.
URL de Fitxa