Centre |
Facultat d'Economia |
Departament |
Comercialització i Investigació de Mercats |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
Les classes teòriques es basaran fonamentalment en les explicacions del professor i en l'estudi dels manuals bàsics arreplegats en la bibliografia. Les classes pràctiques es basen en la resolució de casos, exercicis així com en el desenvolupament d'un treball en equip. |
Met. Avaluació |
L'avaluació del contingut teòric es realitzarà a través d'un exàmen teòric (6,5 punts). La valoració de les pràctiques es realitzarà a través de: - Treball en equip i participació en classe (1,75 punts). - Prova final de pràctica (1,75 punts). |
Bibliografia |
? Kotler, P.; Keller, K.L.; Cámara, D. y Mollá, A. (2006). Dirección de Marketing. 12ª ed. Pearson/Prentice Hall. Madrid. ? González, E. y Alén, E. (2005). Casos de Dirección de Marketing. Pearson, Madrid. |
Continguts |
Tema 1: Decisions de producte i gestió de la marca Tema 2: Gestió de nous productes Tema 3: Disseny i gestió de serveis Tema 4: Decisions i estratègies de preus Tema 5: Gestió dels canals de distribució Tema 6: Gestió del sistema de distribució comercial i logística Tema 7: La comunicació de màrqueting integrada Tema 8: Disseny i gestió dels instruments de comunicació |
Objetius |
El objetivo fundamental es completar la formación básica del alumno (iniciada en Dirección Comercial I) relativa al conocimiento de la función comercial en el seno de la organización a través del desarrollo de los principios y técnicas de Marketing. |
URL de Fitxa |