Centre |
Facultat d'Economia |
Departament |
Comercialització i Investigació de Mercats |
Professor responsable |
H7072 - SILVIA SANZ BLAS |
Met. Docent |
La metodologia de les classes teòriques es basarà en les explicacions del professor i en l'estudi dels manuals bàsics de la bibliografia. La metodologia de les classes pràctiques es basa en la resolució de casos, exercicis i en el desenvolupament d'un treball en equip |
Met. Avaluació |
La nota final del curs s'obtindrà com una mitjana ponderada de la qualificació obtinguda en la teoria (65%) i en la pràctica (35%), sent necessari superar cadascuna de les parts separadament (és a dir, obtenir 3,25 en teoria i 1,75 en pràctica) per a realitzar la mitjana. |
Bibliografia |
Bibliografía bàsica: Kotler, P.; Keller, K.L.; Cámara, D. y Mollá, A. (2006). Dirección de Marketing. 12ª ed. Pearson/Prentice Hall. Madrid. González, E. y Alén, E. (2005). Casos de Dirección de Marketing. Pearson, Madrid. Mollá, A. et al. (2000). Coneixements Bàsics de Màrqueting. Publicacions de la Universitat de Valencia. |
Continguts |
Tema 1: Decisions del producte i gestió de la marca Tema 2: Gestió de nous productes Tema 3: Disseny i gestió de serveis Tema 4: Decisions i estratègies de preus Tema 5: Gestió dels canals de distribució Tema 6: Gestió del sistema de distribució comercial i de logística Tema 7: La comunicació de màrqueting integrada Tema 8: Disseny i gestió dels instruments de comunicació. |
Objetius |
L'objectiu fonamental de l'assignatura és completar la formació bàsica de l'alumne (iniciada en Direcció comercial I) relativa a la funció comercial en el seno de l'organització mitjançant el desenvolupament dels principis i tècniques de màrqueting. L'objectiu genèric de la part pràctica del programa és desenvolupar en els alumnes certes destreses i habilitats en relació amb els coneixements a adquirir en la part teòrica. |
URL de Fitxa |