Inici > Primer i segon cicle > Titulació > Assignatura > Fitxa tècnica

Fitxa tècnica d'una assignatura en una titulació

12176 Comportament del Consumidor - PROGRAMA DE DOBLE TÍTOL ADE-DERECHO


Centre
Facultat d'Economia
Departament
Facultat d'Economia
Professor responsable
Sin datos cargados
Met. Docent
La tècnica utilitzada en els sessions de teoria serà la lliçó magistral, incentivan-se la participació de l'estudiant.
En les sessions pràctiques, que és desenvoluparan per grups, individual o col.lectivament, s'utilitzaran articles, casos i altres activitats.
Met. Avaluació
60% de la nota provindrà de l'avaluació dels crèdits teòrics i un 40% de la mateixa dels crèdits pràctics.L'avaluació del contingut teòric és realitzarà a través d'un examen. Els crèdits pràctics és valoraran, una part per mitjà d'un examen i l'altra és valorarà de forma contínua.
Bibliografia
Bibliografía básica:
Molla, A.;Berenguer,G., Gómez, M.A. y Quintanilla, I. (2006) Comportamiento del consumidor. Ed. UOC. Barcelona.
Bibliografía complementaria:
Alonso Rivas J. (2000) Comportamiento del Consumidor. Esic. 3ªed revisada. Madrid.
Dubois B. y Rovira A. (1998) Comportamiento del consumidor. Prentice Hall Iberia. Madrid.
Hawkins D.I., Best R.J. y Coney K.A.( (1994) Comportamiento del consumidor. Addison-Wesley Iberoamericana. Wilmington.
Leon, JL. y Olabarria E. (1991) Conducta del consumidor y marketing. Ed Deusto. Bilbao.
Loudon D.L. y Della Bitta A.J. (1995) Comportamiento del Consumidor. McGraw Hill Internacional. Mexico.
O´Shaugnessy J. (1989) Por qué compra la gente.Díaz de Santos, Madrid.
Continguts
PART I INTRODUCCIÓ A L'ESTUDI DEL COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
TEMA 1 L'estudi del comportament del consumidor: concepte, enfocaments i característiques.
PART II DIMENSIONS SOCIALS DEL CONSUMIDOR
TEMA 2 La influència de la cultura, l'estratificació social i els estils de vida sobre el consumidor.
TEMA 3 La influència dels grups sobre el comportament del consumidor. La família.
PART II FACTORS INTERNS DEL CONSUMIDOR
TEMA 4 Factors interns I: la motivació, la percepció, l'aprenentatge i la memòria en el consumidor..
TEMA 5 Factors interns II: les actituds del consumidor
PART IV EL PROCÉS DE DECISIÓ DEL CONSUMIDOR
TEMA 6 Tipus de compres i processos de decisió del consumidor.
TEMA 7 El procés de decisió en el consumidor: l'etapa de precompra
TEMA 8 El procés de decisió en el consumidor: l'etapa de compra i els processos postcompra
Objetius
L'objectiu genèric és aprofundir, desde la perspectiva del màrqueting, en el coneixement del consumidor i el seu comportament. Objectius específics:
a)adquirir coneixements sobre l'objecte i els distints camps d'estudi de la disciplina,
b)diferenciar, integrar i relacionar els principals perspectives teòriques i conceptes bàsics de la matèria,
c)adquirir coneixements i competències relacionats amb la pràctica professional
d)incorporar una sèrie de terminologia pròpia de la matèria
e)integrar estos coneixements amb què ja és posseïxen sobre el màrqueting
URL de Fitxa