Centre |
Facultat de Magisteri |
Departament |
Didàctica de l'Educació Física, Artística i Música |
Professor responsable |
G0091 - RICARDO SALOM FUSTER |
Met. Docent |
Fonamentada en les classes en aula amb el suport de projeccions de fotografies i pel·lícules, les visites a activitats audiovisuals i l'atenció personalitzada. |
Met. Avaluació |
L'avaluació serà continuada fonamentada en l'adquisició de coneixements teòrics i pràctics. Es valorarà la participació i capacitat creadora i tècnica. |
Bibliografia |
APARICI, R i GARCÍA MATETA. (1987): Imatge, vídeo edició. FCE,Madrid. BALLÓ J. (2000) : Imatges del silenci. Els motius visuals i el cinema. Empúries, Barcelona. GUBERN, R. (1970): Missatges icònics de la cultura de masses. Lunem, Barcelona VILA FAÑE I ALTRES. (1985): Introducció a la teoria de la imatge. piràmide, Madrid. |
Continguts |
BLOC I: LA IMATGE I EL SEU VALOR COMUNICATIU I.1. Imatge fixa, imatge seqüenciada i imajen en moviment. I.2. L'enquadrament:Plans i angles de visió en diversos suports. I.3. Possibilitats comunicatives i expressives de la imajen. BLOC II: TÈCNIQUES AUDIOVISUALS |
Objetius |
-Conéixer el llenguatge i la tècnica de la imatge audiovisual. -Aprendre a comunicar-se per mitjà dels mass-mitja, (Fotografia, vídeo, i infografia)de un forma creativa. -Conéixer els principis teòrics de la comunicació audiovisual, la base tècnica i la practica. |
URL de Fitxa |