Centre |
Facultat de Magisteri |
Departament |
Didàctica i Organització Escolar |
Professor responsable |
Sin datos cargados |
Met. Docent |
Metodologia activa. El professor, amb les seues aportacions i orientacions tracta de motivar l'alumne a indagar, experimentar i reflexionar sobre els temes i pràctica proposada on la participació activa és fonamental. |
Met. Avaluació |
* Participació activa en les pràctiques propostes pel professor per a cada tema teòric (Avaluació contínua). * Realització completa i avaluació positiva de totes les tasques proposades en les pràctiques * Desenvolupament complet d'un ?Projecte tecnològic?. * Assistència a les sessions. |
Bibliografia |
* Forés, A. y otros (2001): ?¿Agentes sociales digitalizados?. Formación y acción en la sociedad red?. Rev de Educación Social nº19. Barcelona. Pag. 59-66 * Hurtado, N y otros (2001): ?¿Cómo aprender a producir multimedia-?. En Píxel Bit nº 16 pags. 33-42 * Prats. M.A. (2001): ?Límites y posibilidades de las TIC en el campo de la intervención socioeductiva?. Educación Social nº19. Barcelona. Pag. 10-21 * Valenzuela, J. y otros (2000): ?La sociedad de la información, mutaciones de nuestra relación con la información y el conocimiento?. En Píxel Bit nº 14 pags.4352 * Villalba, A. (2001): ?Las nuevas tecnologías, la informática y los multimedia, Las nuevas herramientas de intervención educativa? .Educación Social nº19. Barcelona. Pag. 59-66 |
Continguts |
Les noves tecnologies en l'actual societat de la informació. Noves tecnologies i comunicació. Les noves tecnologies en Educació Social * Les tecnologies informàtiques, audiovisuals i telemàtiques. * Les noves tecnologies en l'organització d'entitats educatives no formals. * Les noves tecnologies en la formació de la i de l'educador social. * La dimensió social de les noves tecnologies. |
Objetius |
* Reconéixer i comprendre les implicacions i importància de les TIC en l'actual societat de la informació. * Conéixer les tecnologies audiovisuals i informàtiques susceptibles d'aplicació socioeducativa en distints escenaris * Reconéixer les possibilitats didàctiques de les TIC a partir de l'adquisició de les competències necessàries per a la seua utilització correcta per part de la o de l'educador social. * Seleccionar i aplicar adequadament recursos tecnològics en l'àmbit socioeducatiu i sociocultural. * Dissenyar materials per a implementar sobre els mitjans tecnològics |
URL de Fitxa |
http://www.uv.es/~ulizarna |